sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Ristiäiset olivat buenot.

Ai niin otsikkoon ei tule pistettä äidinkielen opettajan mukaan, no Suomi on vapaa maa ja muutenkin kielioppini on kuin päin jotain puuta.
Kuitenkin viikko sitten oli minun rakkaan tätini pojan ristiäiset ja oli aika mukavat niin kuin aina! Hyvää ruokaa, vaihteluu suomalaiseen kulttuuriini, näin iskän ja sukulaisii, hyvää seuraa, hieno se kastetilaisuus, oli kiva käydä taas kotikirkossa ja muutenkin ylipäätänsä ihana päivä!
Nyt näätte vähän kuvia sieltä!
Alice on mun tätini toinen lapsi. Ää niin lapsisuloinen



Onomnom Tansanialainen ruoka!

Heh mun setä ja iskä poseeraa

Haluisin pitää tuolla paikassa mun synttäritkin kun rantakin noin lähellä, mutta maksaa varmaan ihan mukavasti.





Cokista vanhanaikasesta pullosta uuh niin öky hyvää, että fhmlshlf

Noi kakut oli niin täydellisiä ja toi nalle puh oli kyllä ykkös favourit

Äiti kysy multa, että "Sääkö pitelet Alttia sylissä?" sanoi "Äiti toi on Kelly-Täti en minä". Oikeesti me näköjään ollaan ihan samannäkösii varsinki nyt kun mullakin on letit niin kun hänelläkin :D Nähtäillään taas ensi postauksessa ;)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti