sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Sunnuntaina naurattaa maanantai itkettää

Hei, noniin nyt oon tehny uuden suunitelma miten alatan jatkossa postaan ja oon itseasiassa aika innoissani, koska niin se mun suunitelma kuulostaa mun korvissa aika kivalta. En tiiä sit teistä, mutta tälleen lyhyesti voin kertoa, että alan kiinnittää silleen pieniin yksityiskohtiin huomiota ja tehdä erilaisilla tavoilla postauksia, että teiän mielenkiinto toivottavasti säilyisi!
So let's begin






Tälläsiä asukokonaisuus kuvia ja jiih tykkäsin ihan himona kun muokkailin noita kuvia, että niistähän tuli aika hienoja ^^


Oikeesti en malta oottaa kun #AllThatMatters julkastaan. Rakastan mun uutta taustakuvaa puhelimessa se tänne piti kanssa jakaa. Justinha alotti viime viikolla semmotteen kappaleitten julkasun joka maanantai 10 viikon ajan. Siis koko porukka on ihan sekasin ja Heartbreaker nousi 1 kuudessakymmenessä kolmessa maassa. Proud of my boy
Näin teet nilkkojen ojennus harjoituksen...hehhe tuli tylsää niin tein tämmötteen gifin

 You can't fly unless you let yourself fall




Love Siku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti