maanantai 7. lokakuuta 2013

Heartbreaker

Hey girl
Girl you see me standing here, standing in the rain oh baby
Any chance that you could stay right here?
And never go away?
You say that you don’t wanna talk but it’s cool
Been thinkin’ about you all day long, hopin you’ll pick up your phone
And I know that I don’t wanna lose your love oh baby, oh baby
Oh girl I got a secret place that we can go
Cuz I really wanna be alone
Baby nobody else gotta know
Just meet me later on the low

Last summer. Kuvat mitä jäi postaamatta niin jäi, mutta niin se vaan menee ja muutenkin mulla on vähän uusia suunitelmia tän blogin suhteen, että mitä aion tulevaisuudessa postata! Sain kuulla just mun siskolta, että se tykkää katsella mun videoita ja tulin tosi iloseks :) samoin ystäväni pikkusisko myös! Olen lasten suosikki jee! No ei vais, mutta tajusin, että haluun tehä lisää ja alan heti kuvaamaan tällä viikolla ja suunitteleen uusia videoita.


Meiän luokka on paras.
Krisu soitteli kitaraa mitä on tullu vähemmän käytettyä..nooh suurimmaks syyks että se on ollu epävireessä. Kiitos krisu nyt se ei enään ole!

Ella mun ihana pikkusisko raxissa. Hän on 10-vuotias.
Lempikotipaita hihihi
~Can't you see it too? Its me smiling to you. I hope you realize soon~


And here is my baby girl! Kyllä nyt alkaa kunnon postaukset ja ää elämä vaikuttaa taas hetken kirkkaammalta ihmiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti