maanantai 16. syyskuuta 2013

Tuuli tuivertaa ja aamu sarastaa uuteen päivään

Hei kaikki! 

Mitä kuuluu, onko koulu alkanu hyvin ja toivottavasti on, koska mulla on alkanu mahtavasti ja parempaa paikkaa en oo osaa ees kuvitella mulle. Minun äidinkielen opettaja vaikutti mukavalta kunnes mainitsi minulle, että ehkä kirjotelmien puhtaaksi kirjoittaminen auttaisi tekstini puhekielisyyden vähentymistä. Olin silleen joo siis määhän kirjotan heti kaiken ton urakan jälkeen ton uudelleen ihan ilomielin! No joo voishan sen kirjottaa koneella, mutta oikeesti argh. Joo rakastan kuiten meiän äikän opettajaa, koska se on paras mitä tähän asti on ollu ja otan aina liikaa itteeni kaikkee, mutta ainakin nykyään tiiän miks otan. Kerron siitä asiasta joskus sitten jos uskallan.
    Oon huomannu, että kirjotan paremmin kun musiikki soi taustalla. 
Minun koulukaverini ovat ihania tolta yleislinjalta ja surettaa jättää ne :( ja vaihtaa luokkaa, mutta onneks nähdään erikursseilla ja mulla on kuitenkin niin hyvä luokka musiikkiteatterilinjalla, että ihan kun oisin tuntenu ne koko ikäni. En pelkää mitään niitten seurassa ja me puhutaan kaikesta meiän luokan kanssa ja ollaan nähty jo kohta kolmena vklp peräkkäin kun tänä perjantaina mennään christianille tai karolle.
    
Kuva kertoo kaiken
Perjantaina mentiin pullon pyöritystä ja tälläset sain naamaan, mutta tää ei oo mitään verattuna niille toisille tehtäville mitä en nyt mainitse yksityiskohtasesti XD

Äiti lainas mulle tällätteen kirjan..kattellaan onko tää sit niin hyvä.. Ei vais äitillä on itseasiassa ihan mahtava kirjamaku. Muutenkin äiti on paras näin ps.

Nähtiin mun rakkaitten ihanien ystävien kanssa olikohan se nyt ei nyt viime lauantaina vaan sitä edellisellä. Sanoisko että ne on vaa parhaita ja hyvii mallei kuviin :D
Hihhii tein hienon kuvan picsartissa
Sit tiistai meni tätä lukiessa vai oliks se maanantai, koska meillä oli joku fucking lukupäiväkirja johka se äikän opettaja pisti sen ihanan kommenttinsa.
Lauantaina oli iidan nimpparit ja pizzaahan se tarjos mulle vaikka sen ois pitäny olla ehkä toiste päin mutta hehhe se oli namii
En kestä kun tää syksy on niin ihanaa ja inspiroivaa, että huhhu 
Mutta baibai meikä menee lukeen psykologiaa jeij



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti