lauantai 7. syyskuuta 2013

Syksy niin inspiroivaa aikaa

Wow mikä viikko ja lauantai. Olin la suvin kanssa ja mitä nyt perus häröiltiin ja syötiin karkkii. Hehhe kivaa. No illalla oli sitten nuortsi ja kyllä oli outo fiilis siellä en osaa selittää mut se oli ensimmäinen nuortsi tänä syksynä ja se oli mahtava niin kun aina, mutta mikä mut pysäytti oli kyllä se hartaus ja mitä muuta siellä tapahtu. En osaa selittää sitä oikeesti tarkemmin. Olin himo levoton ja ihan muissa maailmoissa iltahartauteen saakka.
Tein sunnuntaina mun Ihanille ystäville päivällisen/illallisen ja oli mukavaa. Pakko sanoo tähän väliin tapoin äsken jonkun ötökän vahingossa ja nyt mua ällöttää toi jälki mikä tossa seinässä on!!
Noni jatkuu... Ahersin myös läksyjä niin kun aina sunnuntaisin ja tykkään siitä koska sunnuntaina on kiva tehdä läksyi. Mutta tänä vklp mun pitää lukee se kirjakin loppuun ja oon aika paniikissa, koska siitä pitää tehdä lukupäiväkirja ja mulla on kauhee kiire koko vklp. Tänäänkin on meidän MUTE-ryhmän partyt. Juoda en aio :)

Tiistain outfittii tosi hyvin näkyy! Mutta tosiaan torstaina mentiin mute leirille eli musiikkiteatterilinjan pakollinen kurssi. Siellä oli ihan parasta ja ryhmä oli paras oikeesti onneks vaihdoin luokka koska mä niin kuulun tonne ryhmään . Laulettiin ihan tunteella, puhuttiin syvällisiä, improvosoitiin ja tanssittiin ja rummutettiin mun iskän mukaan. Koska se oli tosiaan opettamassa siellä ja mua hävetti aluks ihan sikana, mutta oli sen jälkeen että miks ihmeessä, koska mun pitäis olla just ylpeä että mun iskä osaa ja on noin lahjakas ja kaikki tykkäsi ihan sikana. Ajattelin ehkä mennä iskän tunneille, koska se oli kivaa ja emmä tiiä musta tuntuu että mun jotenkin pitäis oppii enemmän mun kulttuurista.
 13D MUSIIKKITEATTERILINJAN OPPILAAT
Se paikka oli niin ihana ja kesäinen ja vanha~
Syötiin tortilloita~
Salla
Miina :))
Noi yökuvaukset oli niin ihania koska ihana tähtitaivas ja auringonlasku
Yolo voi nolo,mutta You only live ones.
Suosikki kuvistani paras.
Love ton piti esittää xd.
Laulamista ja nuotion jälkeen oltiin ihan himo peloissamme kun noi kerro tarinoita joita mun/meidän ei olis pitäny kuulla..
Lopuksi minun Rakas kummityttö Kira ja Nauskis.
Toivottavat teille viikonloppua ja nyt meen valmistautuun reeneihin sitten baila baila!!

1 kommentti: