perjantai 30. elokuuta 2013

Those friday nights

Ah se tunne raskaan kouluviikon, sosiaalisuuden, reenejen ja kaiken kiireen jälkeen kun istuu sohvalla syö ja vaan rentoutuu telkkaria kattoen tai koneella olessa on vaan niin parasta. Buenoo suorastaan. Oon nykyään aina niin stressaantunut ja tarviin koko ajan tekemistä, että ihan unohdan omanrauhan ja tilan mitä tarviin. Nyt on vaan niin ihana ja levollinen olo, että en ihmettele jos nukahdan tätä kirjoittaessa..
  Toista viikko viedään ja tämmöistä on tapahtunut sillä välin ja oon tosi iloinen mun uudesta ystävästä Leenasta :)
 
Orja päivä oli AIVAN paras oikeesti meillä oli ihan käsittömän hauskaa ja poskia poltti hymystä sen päivän jälkeen. Abeja tuli palvottua, kastuttua tuli, lattialla syötiin, syöminen epäonnistu mitäs vielä ai niin kävin ostamassa abille daim patukan, kilpailin orjien esteradassa, nolasin itseni, mun "mauton" torvea tööttäiltiin ja jouduin kysyyn vielä luokkaan istuessani opettajalta saanko parkkeerata. Mua orjuutti päiväkummusta joku tyttö en tiedä nimeä, mutta paljon oli nähnyt vaivaa ton söpöliinin pahvi auton eteen. Tässä on siis meidän luokka ja tyylin kaikki pojat oli orjuutettu tytöiks.
 
Treeneihin lähin iloisena uudet piikkarit mukana sain noi siis pari viikko sitten niin mua noi kengät ;)

 
 Kummitytön ristiäisten kiitos kortti tuli aivan ihana.
  
      Hihhi
Semmosta keskiviikkona ja torstaina nyt meen nukkumaan ja odotan innoissani viikonloppua siitä enemmän ens postauksessa GOOD NIGHT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti