sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Halu, 13D

Kuka uskois, että ois tullu näin läheinen luokka näin lyhyessä ajassa. Oikeesti niin toivon, että teillä olis kanssa yhtä ihania kokemuksia uusista kouluista tai missä lien olettakaan. Ton porukan ansiosta mun motivaatio tulee oleen varmaan koko 3vuoden ajan ylhäällä, koska ne oikeesti tuo niin paljon iloo mun elämään. Aina kun meen kouluun oon ihan innoissani ja ää rakastan teitä! Vaikka ollaan tunnettu vasta 2-3vk? Mutta haluun jakaa tän ilon teiän kanssa joten meiän luokkalainen Emma teki meiän perjantai koulupäivästä ja illan henggailusta videon! Itte en näy koulussa yhtään koska en oo vielä virallisesti 13D oon vielä A joka on kanssa mahtava luokka. Mulla on paras koulu ja luokka jeij! Mutta kiitos Emmalle upeesta videosta ja tosiaan älkää pelästykö XD

Ainiin ja tässä on parin meiän luokkalaisen blogeja ;)

Emma:  www.itsmydancefloor.blogspot.com
Lotta: www.wtflotta.blogspot.com
Aku: www.haluun-olla-sun-koira.blogspot.com
Miina: www.miinanevergiveup.blogspot.com
Karo: www.nailpolishdrinks.blogspot.com

 Instagram on muuten sikujaneB jos kiinnostaa mennä stekkailleen mun kuvia, mutta nyt läksyjä vähän ja sit kattoon X factor USA. Öitäääää.

Love Siku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti