sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Summer sadness

Mä nään sen ja tunnen sen<3 Ei enään kuin 2viikkoo ja mä vapaudun! Ei en haluu! Haluun jatkaa kouluu, haluun pysyy mun turvallisessa ympäristössä enkä jatkaa koskaan eteenpäin... mutta tiiän, että mun on pakko nostaa itteeni niskasta ja jatkaa eteenpäin kohti unelmiani. Mua itkettää ajatuskin siitä, että mennään eri kouluihin kavereitteni kanssa ja joudun kohtaan kaiken yksin.. enkä haluu menettää niitä</3 Mutta tiiän että me pidetään yhteyttä. Joo kuitenkin kuvia nyt ja surkuttelut sikseen! Tänään oli muuten jo yli 25 astetta lämmintä.
Yritin ottaa hyvää kuvaa mun meikistä spark festareilta jossa me esiinnyttiin ja piti olla vahvat meikit, mutta ää ne nöytti paljon hienommalta peilistä kun kuvassa. outo lause, mutta tiettekö sen tunteen?

Viikon parhaat ostokset, joista sain niinkin selvän kuvan, mutta kikki on yves rocherilta paitsi toi kynsilakka ja olay kasvorasva.. mikä on niin ah ihanaa rasvaa<3

Fiilistelin kuvilla j mun arskoilla, jotka löyty vihdoin ja viimein Millalta. Olin so happy kun sain ne takas :) tossa yhessä kuvassa on kuva mun shorteista joihin solmin kaulahuivin vyöks? mut se toimi sen asukokonaisuuden kanssa niin hyvin, että kuolin.

Ice cream is the best way to start summer<3öitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti