perjantai 24. toukokuuta 2013

In Da woods

Rakastan yksinkertasesti metsää ja varsinkin tota ja siellä me hilluiltiin Elinan kanssa melkein koko päivä tai ainakin mää, koska olin siellä jo aikasemminki :D eli tämmöstä päivää vietettiin maanantaina jajaja ei mulla muuta kun, että stekatkaa kuvat ja saatte kuolla nauruun lisäks mulla on semmonen olo, että tää on mun yksi parhaista postauksista!


Noi puut, harjut ja järvet jotain niin kaunista ja mun kenkä<3

Ellun päälle tapahtu jotain tässä kuvassa se niin kun.. VALAISTU



Asukokonaisuus huivi Cubus?, Takki benetton, farkut H&M, Kengkulit Fred Perry



Laugh and your life feels a little bit happier again!
  1. hahaha löydetiin mulle ja ellulle oiva puu ;) jos kiinnostaa soittoja
;) soittoja jos kiinnostaa!

Sometimes you just have to get crazy
Arvaaks miks pakastan sua? Koska oot just noin hömppä ja lapsenomane niin kun mäki<3 Mitäs me eräjormat tehtäiskään muuta kun sekoiltais mettässä xd

Lopuks tämmönen elämää mykistävä kuva..eiks näytäkki et kaatuisin sun päälle?

1 kommentti: