sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Kirjoittaminenkin on välillä kivaa

Heei, ajattelin välillä kirjottaa näin vaihteluksi. Ensinnäkin mun äidinkielen taito on aina ollu vähän harhaileva, koska mulla on kaksi äidinkieltä, joten en välillä hahmotan, että se miten rakennan lauseen on väärin, mutta onneks nyt mun kielitaito on vähän parantunu.
 Mutta silti tykkään kirjottaa paljon :) Mutta välillä ärsyttää kun kirjotan jotenkin sekavasti eikä kukaan tajuu mitään mitä sanon. No en voi olla kaikkessa täydellinen, että aivan ihan sama mulle jos kirjotan välillä väärin tai puhun omiani?
Mutta mitäs teille? Hihhii mulla on taas tänään tämmönen haaveilu päivä ja voimaton olo, koska läksyt ei kiinnosta ei kokeet eikä mikään koulujuttu, joten vietä lepopäivän Jumalan nimeen. Ei sitä aina tarvii jaksaa, joskus täytyy saada levähtää ja tehä asioita mitä rakastaa esim. Tanssia tai laulaa niin kun mä oon tehny koko päivän.
Löysin tossa muuten mun vihkoja ja olin silleen jess koska oon tarvinnu vihkoja just nyt ja sitten sattu eteen hupaisasti.
Ajattelin, että teen tossa illan suussa pizzaa voin ottaa kuvia sitten siitä ja pistää tänne kuollattavaks teille huomenna..hahaha olen ilkeä!
Mut hei ei mulla muuta olkaa kiitollisia ja nauttikaa elämästä ja rakastakaa Jumalaa, koska se rakasti teitä ensin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti