tiistai 9. huhtikuuta 2013

Heii

Moi moi moikkulii moi täällä taaspitkän vklp jälkeen niskat kipeinä kirjottelen teille ja mietin maailman mahtavia! Otin kuvia täks kertaa kun ellu oli yötä meillä ja mun mahtavista kävelylenkeistä ja kun suvi oli käymässä. Taas tuli pitkä lause enkö mää osaa KIRJOTTAA.
D44 mun ihana kevättä takki taas sitä saa käyttää.. taino en tiedä onko talvi tulossa takasin, koska eilen sato lunta ja mä itkin vuolaasti. Siku ei tykkää lumesta enään niin paljoo. Joten lumi ole hyvä ja häivy kiusaamasta suomea!


Ennen nuorten iltaa otin kameran kainaloon ja lähin lampsiin ulos ja siellä oli aivan ihana ilma..kunnes mun tunnelma pilas loska joka kasto mun kengät..


Nurmikkoo näkyy jo ;)


Rakastan tätä polkuu vaikka en tiiä oikeen voiks polkuja niin kun rakastaa mut kuiteski ää<3 

La keskiyöllä oli ruokaista menoa ellun kanssa<3

Pähkinä jäätelö lidlistä on aivean parasta hoksasin sen juuri

Ellu lähti pois su aamuna nyyh :( ja illemmalla tein tämmötteen superhyvältä maistuvan mustikka shoomitien mikä oli ihan hemmetin pahaa. paitsi persikat oli namii.

Kävi pikku juttu maanantaina mistä syystä ei menty suvin kanssa yhteen kerhoon, koska se oli peruttu ja mentiin meille ja käveltiin järven jäällä ja puhuttiin kaikkee syvällistä + sekoiltiin niin kun aina :P

Hihhii Suvi oli mun päivän piristys ja Sanna myös koska näin sitä aiemmin koulun jälkeen sillon maanantaina. Enkä oo ollu pitkään aikaan niitten kanssa kahestaan niin oli kiva juttella ja kerrata kuulumisii.


So you said you wanna dance

hahahahahihihihohohohuhuhuhu suvi nauratti mua xd



Ei mul muuta ku et mä lähen nyt kohti auringon laskua<3


2 kommenttia:

  1. Olet niin kaunis ja sun tyyli on ihana? :) Onko sulla jotain tyyli-idolia jolta otat vinkkejä pukeutumiseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljoon hihi :3!! Ei varsinaisesti mutta rihannan tyyli iskee muhun paljon ja yleensä mä pukeudun mun oman tyylin ja maun mukaan :)

      Poista