tiistai 9. huhtikuuta 2013

Faithfully

Tunnelmat vähäsen maassa tai aika paljon, koska sain kuulla mun ystävästä huonoja uutisia, mutta pääsin onneksi tapaan sitä. Mua pelottaa mun ystävien puolesta parin varsinki, koska niitten elämä ei ole ihan paikoillaan ja en kestä sitä, että saan välillä mennä nukkuun rukoilen ja itkien niitten puolesta.. 
Ystävät on kaikkille tärkeitä ja jos yksi puuttuu niin kaikki on palasillaan ja sen takia niistä pitää pitä kiinni ja osottaa niille et ne on sulle tärkeitä, koska kavereita voi olla monia mutta ystäviä ei ole varaa menettää..
Puhun tästä usein, koska mulle on käynny niin ja oon tehny joskus niin ja kannan siitä omatuntoo varmaan ikuisuuden.

Tää on tarkotettu yhdelle ihmiselle, joka on mun yks parhaista ystävistä. Toivon, että tiiät et tarkotan sua :D!
Halusin sanoo, että voimia sulle ja tiiäthän että sulla on aina paikka mun sydämmessä, koska oot tärkeä mulle ja rukoilen sun puolesta. Toivon et näät tän ja että kuuntelet ton kappaleen, koska tää postaus on vähän niin kun sulle<3
Kelpaat kelle vaan 

Sananl. 27:10
Älä hylkää ystävääsi, älä isäsi ystävää. Kun joudut pulaan, älä oitis mene veljesi luo. Parempi läheinen naapuri kuin kaukainen veli.

Mietin tätä raamatun kohtaa kauan ja sit yhtäkkiä se aukes mulle ja toivon et se aukee teille sillein miten se aukes mulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti