sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Sunday funny day also lazy day

Tällä viikolla oli ekat kokeet perjantaina ja se meinas sitä, että blogi jäi taas vähän kakkos sijalle :( Otin kuvia kyllä paljon sen lomassa ja ens postauksessa lisää.

Mulle tuli taas kauhee fiilis taitella mun kynsillä ja päätin tehä heti kun mahdollista uuden videon mun kynsistä, kun hyvä ideakin taskussa tällä kertaa tai ainakin se kuulostaa hyvältä!

Me pidettiin Miljan kanssa keskiviikkona etiikan esitelmä itsemurhasta ja meni aika hyvin ja tuli mieleen pari ihmistä siitä, mutta onneks se on ohi nyt. Löysin hyviä kohtia raamatusta taas ja merkkailin ;)

Pistin pitkästä aikaa hiukset näin ja meinasin laittaa uudestaan, kun tykkäsin kuinka se sai mun hiukset näyttää kuohkeilta ja ihanilta<3

Mutta en viittiny, koska mä en laita yleensä samanlaista asukokonaisuutta seuraavana päivänä :D




Huomasin, että aika paljon kuvia musta mutta ei se mitään koska tehän tykkäätte ihailla mun ihanaa prästää..


Rakastan tätä kelloo sen kultanen mun lempikoruväri <--(kuulosti tyhmältä) ja tarpeeks siro mulle ja nättikoru.


Tammikuun kirja on  mulla ehdottomasti Sofia Oksasen Puhdistus! On pitäny lukee se niin kauan aikaa ja nyt vasta joululoman jälkeen sain aikseksi ja yleensä pidän äitin kanssa samoista kirjoista , mutta tosta äiti ei pitäny ja mää pidän, vaikka oon vie aika alussa. Mutta kyllä sen huomaa hyvän kirjan heti alusta, että onko se hyvä! CHAU ja siunauksia ja ens postauksessa nähdään mo<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti