sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Phone pictureees

Koulu ruoka se on pahaa :(

Emppu ja Iida ja aiiiina kännykät kädessä joka paikassa! tai tarjottimella..



Näiin meillä koulun välitunneilla


Pukuhuoneessa mun ihanuudet^^
Se on kiva kun on kokeita heti helmikuussa ja lumiukkoja tehtiin liikunnassa luistelussa Waldemari


mä sanoin lähe mun kaa sinne minne missä ei läiky skumppaa  ja kun rumba lakkaa ja basso ei hakkaa edelleen meidän sydämet pumppaa
Herkkuttelua
Salmiakki suklaa jotain niin ihanuutta!

Viimeinen karl fazerin se tuttu ja vanha turvallinen kuori löydetty!! Nopeimmat syö hitaat ;)!!



Lähdin tanssiin tolla asukokonaisuudella ja sen jälkeen Piin elämää 3D

Stockka salaattia äkkiä, koska en kerenny syömään mitään

Hheheh hihihi se on nii söpö<3

Mentiin leffaan Suvi kanssa Piin elämää kattoon  ja oli kiva päästä "pitkästä aikaan" elokuviin ja muutenkin se elokuva oli enemmänki  ilmestys kuin elokuva! Että suosittelen ihan sikana! Vie ku oli parasta seuraa!

Im sexy and i know it

Kyllä noi 3D lasit vaan niin pukee mua ja kuvien laadut kännykkällä jotain niin ihanaa

Sitten tähän loppuun vie teinipeili kuva xd



Tein kortteja eilen mun serkkuille kun ne on kaksosia niin täytti kummatkin 8v nekin on jo niin isoja<3 :')



4 kommenttia:

  1. Aivan ihana tää sun blogi ja oot aivan hirmu nätti ♥

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. sul on siku hauska blogi :) kiitos marikin niin löysin tän :P oon siis maisa, (oon samas isoskoulutukses) ja omani löytyy taleof-me.blogspot.com

    VastaaPoista