maanantai 19. marraskuuta 2012

Happy birthday to you

Fabulous fifteenit mun mukaan, kun on sweet sixteen niin sitten toi mun! :D Eli eilen viettettiin mun viisitoista vuotis päiviä ja sain ihania lahjoja, kakku oli hyvää, ruoka oli hyvää ja tärkein seura oli hyvää! Sukulaisia mulla tossa kävi sitte ja Iida poikkes kanssa :) Keilausta sitten huomenna tiistaina heti tanssin jälkeen<3 ps. noi kissa servetit oli lapsille..

Olin aika tyytyväinen mun kakkuun minkä tein äitin kanssa ja aah se oli hyvää, vaikka itse sanonkin!

Oli mutakakkuu, karjalan piirakoita munavoilla, nakkirullia ja kaikkee muuta herkkuu. Tiiän eiks tullukkin aikas nälkä ;)


Mä tajusin just kun mietiskelin tossa että miltä se oikeesti tuntuu olla taas vuoden vanhempi niin ihanalta ja tavallaan ei miltään, koska kaikki asiat oli edenny niin nopeasti heti kun koulut alko ja yhtäkkiä tajusin kello 00.06 kun istuin koneellani, että hemmetti mähän oon nytten viistoista ja nauroin ittelleni kun luin facebookin onnitteluita entiiä kyllä miksi, mutta olin niin väsyny kaikesta stressistä ja sen takia en ollu kunnnolla kerinnyt odottaan mun synttäreitä.

Siinä perhettä vähän: Aysel siskon tyttö, pappa ja iskä

Tossa kohtaa mun veli alemmas kuvassa tavansa mukaan alko naurattaan mua taas niin, että puhaltaminen kävi vaikeeks " varo ny ettei tukkas pala tai kohta me juostaan kaikki ulos täältä!" joo kyllä sillä muitakin vitsejä oli :D 

Iskä, jarinja siskon tyttö, taisto veli ja sen tyttöystävä jolla sattu kanssa oleen synttärit tänään :)
Äiti taas ihanista kuvas musta ihan loisto kuvia :D


Iida poikkes sitten siinä tunnin päästä kanssa kun käski käymään!

Asukokonaisuus mun synttäreiltä ja tosiaan tärähti vähän kun me naurun ja allergia kohtauksen allla ei oikein saatu aikaseks näitä kuvia..

petteri punakuono..oli poro nimeltään..kai oikein? Johtu allergiasta


Musta ja iidasta ainoo onnistunu kuva



Emmä niin kaunis aina ole mitä luulette!



Through you the blind will see
Through you the mute will sing
Through you the dead will rise
Through you all hearts will praise
Through you the darkness flees
Through you my heart screams
I am free, yes, I am free

1 kommentti: