torstai 29. marraskuuta 2012

Get it over

Anteeks en ole pystyny laittaa mitään  kuvia tänne kun blogger sanoo, että ei ole tilaa ja mä ihmittelen, että nyt ne vaatii mua ostaan jotain tilaa vaikka on poistanu paljon postauksia :( Epäreilua nytkö mun pitää perustaa uusi blogi EI! Auttakaa mitä mä teeen, jos teillä on samoin niin kertokaa mitä ootte tehny ja josse tosiaan vaatii sen että mun pitää tehdä uus blogi niin sitten, mutta äääh ei jaksais eikä kerkeis koulu juttujen keskellä.

Mulle heräs tällänen ajatus mitä oon pyöritelly paljon mun päässä ja kuuntelin tätä kappaletta äskön niin ajattelin laitata nää sanat tänne, koska ne kuvas mun ajatuksii ja tunteita tosin hyvin! Yritän koittaa laittaa kuvia kun ois niitä niin paljonkin, mutta tää on tällänen kirjotuspostaus nyt sori.

Seems like every place, every person we knew
Every sound every taste, reminds me of you
I thought this would be gone, but it's still so strong
I keep holding on, what else can i do?

4 kommenttia:

  1. Laita Googlen hakuun "Kuinka ladata kuvat Flickr in kautta?" jaja ne kuvat on sun blogin muistissa, mullaki loppu tila just tässä yks päivä, mut siin sitte aina kestää aluks aikansa, ku ottaa sen koodin ja kopioi yms.



    > @Sandeijj
    > http://just--fly--away.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Täs ois toinen vaihtoehto; kirjota hakuun picasan verkkoalbumi ja painat siitä sitte sen ekan ehdotuksen, meet sinne ja sun ei tarvii rekisteröityy mitenkää, koska Google-tili sulla jo on jos kerran bloggaatkin:) Sit siihen pitäis aukee semmonen sivu mis on kuva-albumeita joissa on kuvia sun blogista ja sitä kautta voit poistaa ne, nimittäin se ei auta vaik poistaisit sun postauksista ne kuvat, ne pysyy silti tuol verkkoalbumissa, joten poista ne sieltä, ellet nyt välttämät oo jo alkanu lataa flickrin kautta.

    Kivan romaanin kirjotin juu, mut toivottavasti oli apuu. Oot muuten ihan supernätti:)!

    http://you-can-do-what-ever-you-want-to.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiitos kiitos paljon <3<33<3 :)

    VastaaPoista