perjantai 19. lokakuuta 2012

Syysloma

Entiää mitä näissä osissa kuvissa tapahtuu kunhan sekoillaan :D


Joo mitäköhän mä tässäkin sääddän XD



Nyt tulee hullujen päivien ostoksia :)






Alkoi siitä, että menin veljelleni yöks ja pidettii hauskaa ja katottiin elokuviin mä, mun veli tassi ja sen tyttöystävän suvin kanssa :) Seuraavana päivänä olin kotona ja kävin jyskissä ostaan ihanat tyynyt alennuksesta ja sänkynpeitteen sellatteen ruskeeen<3 kuvia siitä sit ;) Sit olin ilemmalla Sannan kanssa ja sit Suvinkin tuli mukaan ja otettiin kuvia, tansittiin,syötiin,sekoiltii ja oltii ihan pikkulapsia :D Mut oli ihan sika kiva ilta<3 Nyt tänään mä sit oon ollu kotona ja ollu koneella ja suunitellu perjantaita kavereitten kanssa ;) Kohta lähen kattoon mummua ja sitten äkkiä kotiin ja puol kolmen paikeilla sitten kohti Stadiumin avaijaisia veljen kanssa ja sen tyttöystävän kanssa :)

4 kommenttia:

  1. mistä sait/ostit ton Justinin levyn? :)

    VastaaPoista
  2. Stockmannilta hulluilta päiviltä ;)

    VastaaPoista
  3. Tyksin sun blogista kun oot niin energinen , positiivinen ja hauska :)
    www.muimuive.blogspot.com

    VastaaPoista