maanantai 29. lokakuuta 2012

Mulla on niin paljon kerrottavaa teille!

Tosiaaan WOU :D elämä hujahtaa nykyäään sellasta vauhtia, ettei tällänen nuoruuden alku pysy vielä perässä! Tosiaan mun siskon tytöt oli mulla viikon, jonka takia blogi jäi tauolle ja kaverit, joten ette ollu ainoita :D Olin mä tietty kavereitten kanssa ehkä vähä enemmän, mutta silti. Mun huoneeseen sain kaks uutta juttua hyllyn ja IKEA pöydän mun rakkaalta veljeltäni<3

IKEA pöytä<3

Järjestelin myös mun "meikkipöydän" uudelleen ja tykkään siitä nytten enemmän ;)

<3

JOULU ON TAAS JOULU ON TAAS miten se jatkukaaan eli ensilumi tuli, jos ette sitä vielä huomanneet ja mä aloin odottaan joulua heti siitä kauniista päivästä lähtien! Otin kynttilät esille menin ulos mun siskon tyttöjen kanssa ja mun veljen pojan kanssa, joka tuli kanssa yöks mummulaan serkkuja tapaan ja minun ihanan tätini hoitoon! Siellä me laskettiin pulkka mäkee :D tosiaan määki laskin vielä.. mentiin lumisotaa ja olin yhtä lapsellisesti mukana , koska halusin muistella niitä aikoja kun itte riehuin ulkona kavereitten kanssa pienenä ja pyörrin lumessa.

Samasta kohtaa otettu kuva kun tossa alemmassa

Tosiaan ekana päivänä se näytti tältä, mutta ei se tohon jäänny niin kuin ylemmässä kuvassa näkyy ;)

Ja niin se samsung galaxy gio S5660 petti mut :( joudun käyttään nyt tota mun vanhaa jossa toimii äänet ja menee päälle niin kuin toi toinen ei voi sitä tehdä, mutta loppu osa onki sitten historiaa!


Tässä ne mun sisarusten lapset on ja mä oon vasta 15-vuotias kyllä elämä etenee nopeeta niin kun sanoin alussa. Oikeelta lähtien Aysel, Jarinja ja Tuukka.

Tehtiin mutakakkua ja oli nama nam namia<3

Niin löysin nääkin mun kirjotuspöydän perukoilta ja ton pinssin löysin meiän mummulasta ja tosiaan noin mä just sanoisin i <3 kuhmoinen, koska siellä on meiän mökki ja meiän sukulaistenkin ja se on tosi tärkee paikka ollu mulle pienestä pitäen :)


Nyt mä muistan miten kappale jatku KATTILAT TÄYNNÄ PUURO NYT SITÄ SAA NYT SITÄ SAA VATSAN TÄYTEEN PUUROO! (ja kukaan ei tuu valittaan mun kappalesanoje muistista sitten ;D)

1 kommentti:

  1. Sulle on haaste mun blogissa! :)
    http://whateveer-emppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista