torstai 29. joulukuuta 2011

But if I got with you, could it feel the same

Tänää oli ihana päivä :)) Kuvia tuli taas otettua 400 siis oikeasti ei leikisti! Olen ollut kavereitten kanssa kaunistellut maisemilla ja oleskellu sisällä tunkkasessa ilmassa. No ei vais ihan vaan kavereitten kanssa oli anteeksi siis ystävien tai siis meilkein parhaitten ystävien tai siis parhaitten ystävien! Onpa tää taas vaikeeta :D No mites teille minun raikkaille blogin lukijoille onko ollut tylsää vai kivaa?? Mikä kysymys okei mun ajatus ei oikein taas kuljen joten lopetampa kirjottamisen ja lataan päviän kuvasaldon teille nautittavaksi...
And little bit music



Kiva kuva mun ystävän verhosta

Minä aina niin kauniina :)

Sitten vähän kuvia meiän uudesta kodista!

Äiti ja isäpuolen huone!

Eteinen

Kaverin takit XD

WC

Vaatekomero

olohuone

mun huone <3 ja rakas peili!


sohvani jota pitää vähn tuunta..

Keittiö


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti