tiistai 27. joulukuuta 2011

ALE/SALE ja pakkomielle

Siis joo taas kun kuulin ja kun kaveri mainitse alesta GT ja H&M niin oli pakko mennä kun radiossakin sitä kuulutettiin.. ja mites kävi rahat lopussa ja 20e jäljellä oikeesti mihkä mun elämä on menny kun eka säästän 300e yhtäkkiä oonki kaupunkilla ja sit kotona ja huomaan aha ostinkin sillä rahalla vaateita ja siitäkin jäi vaan 20 e! Musta tuntuu et en kykene aikusena säästämään sitä tiettyä rahasummaan vaan aina kun ALE mä oon siellä ja sit onki rahat menny, mutta luulen, että en ole inoa tyttö, joka on kokenut tämän tilanteen monesti! Joten tässä pari ostosta oikeastaan kolme, mutta silti kuitenkin jotain ostettuu tuli vaikka oli 20e...

14.95 eur. Ei ollu alennuksessa kun en ehtiny vie ees koittaa niin voin palauttaa jos ei oo hyvä!

5 eur. Oli alennuksessa

Oon pitkään halunnu noita kaikki erityisesti tota pitsipaitaa ja noita korviksii, mutta en saanu kyllä muita mitä oisin halunnu jäi harmitta :( Hinta 3,95 ei ole alessa.

Eli kun ostaa H&M nyt alesta niin aa kuitin mukana 10% alennuksen mukana ja se on kertakäyttöinen käykää ostaa jotain niin saaatte tekin! Loppujen lopuksi ostin kuitenkin yhen aletuotteen, mutta ei se haittaa olin kuitenkin tyytyväinen ostoksiini.

Matkalla  pois kapesta ja hieno kuva stop napista

Kaverin hieno taideteos

Mun muumimuki ihana <3


Söin suklaata ja join kokista nam!! näin se loma alkaa..mmm..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti