sunnuntai 25. elokuuta 2013

I'm back!!!

Wouu kun tästä on kauan kun oon viimeksi kirjoittanut ja te joko muistatte syyn tai sitten ette, mutta mun kone oli tosiaan rikki ja niin on vieläkin :( MUTTA eipäs haittaa koska eräs omistaa nytten I padin ja toi korjaus juttu tässä on ihan himo ärsyttävää ja laitan kuvia nyt tällä mitä pystyn tosiaan, koska en voi siirtää koneelta tänne mitään. Mutta oon niin innoissani tekemässä tätä postausta, enkä jaksa välittää virheistä tänään! 
     Jos tiivistetään mun elämän tärkeimmät tapahtumat mitä on tapahtunut. Kesä oli parasta ja pääsin aloittaan tosiaan myös samalla yleisurheilun, koska rakastan juosta. Sit se kesä menikin jo ja pääsin Kira Vanessa Pötryn kummitädiks ja oon maailmani kukkuloilla, hän on mun veljen ihana suloinen 1kk ikäinen vauvveli. Ai että se tulee ihastuu muhun kun tuputan sille kristillisiä juttuja niin paljon että korvista tulee ulos, mutta koskaan ei voi ylistää tarpeeksi Jumalaa. Olin myös kesän päätteeksi riihis leirillä ja oli parasta. Alotin siis hatanpäällä yleislinjalla, mutta vaihdan musiikkiteatterille linjalle kohta, koska unelmat kutsuu. Raskasta luki on ollu, koska nyt tän ekan kunnon viikon jälkeen olin perjantaina ihan kuollu henkisesti. En ees ymmärrä ees miten se on mahdollista :0  Mutta odotan jo kouluun menoa nyt, koska parasta. 
      Ja nyt musta tuntuu että oon kipeä, koska oon viltin alla tossut, lökärit,huppari ja t-paita päällä. Kuitenkin en osaa kertoo nyt enempää joten annetaan kuvien ja mun kuvatekstien puhua ;D 
    Kameran laatu oli mulla ihan wou kokemus
    Etukamera oli sitten ihan toista luokkaa xd
    He cares and I love it<3 mitä mun postaus olisikaan ilman Justinii
    Aamulla oli ihana sääää perjantaina
    Leffa ilta iidalla perjantaina. scream4 oli aika läppä leffa kauhelokuvaksi :D
    Lauantai iltana ei eilen illalla oli taas jotain niin häröö mutta parasta menoo. Ja älkää tappako mua kun laitoin tän kuvan, mutta oli pakko kun ootte niin hotteja..
  Today I feel so bad 





Seeeya

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti