tiistai 2. huhtikuuta 2013

Suklaamunia

Mulla oli ehkä parhain pääsiäiskokemus ikinä lempäälässä pääsiäisleirillä! :) Sain tutustuu ihmisiin joita tunsi jo niin vielä uudella tavalla ja jäi kauhee ikävä sinne takas :( Kuvassa Elina<3

Aika paparazzeja me siellä leikkittiin, Marikki<3


Ihan kun seuraa johtajaa anette ja elina<3

Hihihii
Ellu leikki vähä stalkkeri<3

Meitä olin noin yli 60 ihmistä ja Lempääläläläisiä oli enemmän kun kangasalalallalaisia
Saatin tämmötteen tehtävä laput joissa oli 68 eri tehtävää ja ne piti kaikki eri-ihmisen kanssa ja sain ehkä tehtyä 15 :D
Raamattu mukana tietty ja yliviivaus tussit!

Huoneisiin oli kiva aina mennä hengaileen ja selaileen lehtiä ja syömään karkkia :p

Sukulaata<3








soitettiin ja laulettiin ää haluun takasiin!

Hehhee otin Vilmasta kuvan ulkootan päin :D


Anette ja Elina<3

Vaihdettiin yhen tehtävän mukaan paitoi Aneten kanssa

Jäätelöö kioskista<3

Sitten mentiin pääsiäismessuun kymmenen jälkeen ja naurettiin kauheessa hyperlivantio tilassa siellä kaikkelle :D

Alttari oli ihanaa<3
Milla<3
Meiän ilmeet oli aika vajaita kello 1.00 yöllä siellä illallisella xdd
Marikki, Elina ja Marleena<3

Lisää kuvateksti
Näytän ihan peikolta ja tossa on muuten se mun uus paita päällä!
Kuva on joskus viime viikolta :D

Tässä vähän behind the scenes kuvaa!

2 kommenttia:

  1. eiiiiiiiiiiiiii xDDDDDDDDDD oon ihan kuja noissa kaikissa!!!! xD no paitsi siinä missä mulla on kamera naaman eessä XD oon niin kaunis en kestä

    VastaaPoista