keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Mooi

Uutta videota! Hope you like it!
Tosiaan enkun valtakunnallinen on nyt ohi ja nyt stressatavana on enään, että miten seuraavat valtakunnaliset menee ja äidinkielen esitelmä -.- Tietysti myös se, että onnistuko se enku koe, mutta luultavasti ei koska tein kirjotelman 5min ja muutenkin se meni aika penkin alle...Noooo elämä jatkuu jaja huomenna osallistun Justin Bieber kilpailuun, jossa voi tosiaan voittaa tapaamaan häntä ja pitäkää mulle peukkuja ylhäällä tai rukoilkaa ;)! Hihihii sekoon tässä taas kun enään 9päivää ja mä tuun viettään mun elämän parhaimman päivän. Pelkään myös sitä et se menee nopeesti ohi iik. Okei ehkä mä meen nyt sänkyyn lukeen kirjaa, joka pitäis olla luettuna huomiseksi onneksi enään 30sivuu jäljellä.
Peili on nyt paikoillaan ja minä kurkistan sieltä..

Ja myös täältä toiseta. Äää vitsi mä ootan kesää, mitäs tykkäätte asukokonaisuudesta? :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti