sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Viikko vilahti ku juokseva päätön kana

Hihhii keksin uuden mahti välipalareseptin tässä, kun ei ollu muutakaan hyvää syötävää eli: paistettuja kasviksia (paprika, kesäkurpitsa ja parsakaali) ja tortilla lättyjä. Terveellistä ja yllättävän hyvää+ nopeeta!

Olikohan joku tiistain asu..no ihan sama emmää muista :D

Sit mentiin keskiviikkona mautolla tanssi reeneihin Iidan kans ja halusin ottaa kuvaa sieltä mautosta xd hyvin se matka meni sinne vaikka pelkäsin, tosin oon kyllä ajanu sinne jo tota ennen pari kertaa et muistin kaistan vaihdokset.

ps. 139:23-24 Tutki minut, Jumala, katso sydämeeni. Koettele minua, katso ajatuksiini. Katso olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle.

Smile, because you have a right to be happy♥
olen pusupusupusupusukala VAROKAA!

Musta tästä animaatiosta tuli aika jännä tanssi liike! Mut siis uus laukku ja kaulahuivi tai miä lie kettuturkis kaulassa! HUOM! ginasta 3e, että älkää ny sentään tulko tappaa mua vaikka eläimillisiä ostoksia tein :D
mun uudet korvikset<3 löysin noi korvikset pullokasan alta en tiiä, että piilotan mulle anottuja lahjoja noinkin hyviin piiloihin :D


Hiihhii ellu tuli meille mun kyydillä ennen nuortsii :)  ja ahmittiin pizzaa mistä ette ny saa nähä kuvia, koska tuskin haluutte kuolla nälkään.

We are THE crazy ninjas!



4 kommenttia:

  1. Minkä ikänen oot? Ootko ysil? Miten sait ajokortin noin nuorena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yleensä mopokortti saadaan kun on täytetty 15-vuotta, jos semmosen käy hankkimassa:)

      Poista