keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Sekalaista


Suklaanaamio tehoo (Y) Mun mahtava urheiluasukin. Urheilu tekee hyvää oikeesti kannattaa ;)


Eli talviasu on tämmönen ollu tai no riippuu housut vai hame, mutta tota huivii oon ihastunu käyttään ja noi kengät ahh<3

Pekka-reppu vielä musta pekka :D

  • Paita jostain hulapalaa kaupasta
  • hame H&M mistäs muualtakaan
  • rannekoru Cubus
  • lengginsit H&M



Runoilin yks päivä.

Tollaselta näytti takaapäin  kampaus ja tota tykkään käyttää silleen juhlis tai jossain tai kouluun ;)

Ellun antama lahja Balilta<3 näyttää pinkiltä sisällä..
Ulkoo se onkin punainen avaimenperä!


Olin Suvin kanssa perjantaina oli hauskaa jajaja söin chilipähkinöitä yksin kun se ei halunnnu :(


SUVI ANTO MULLE IHANAN LEVY MITÄ SE EI MUKA TARVITSE!?!? tosiaan kaikki muut levyt on paitsi toi ja acoustinen ja nyt on toikin<3

Äiti kekkas antaa mulle hienon kortin im loving it

Ilves on kultaa ja tappara multaa..hheheh pakko sorruin ja toivottavasti ei aiheuta mitään ongelmia tämä juttu kenenkään kanssa :D

Ostin ihanan farkkupaidan kirpparilta xoxoxxo tälläisen asukokonaisuuden siihen sit keksin.
ainiin ja olin viime viiikon lauantaina myös nuortsissa ja nyt täytyy mennä äkkiä syömään ja tanssiin pus.



2 kommenttia: