torstai 21. helmikuuta 2013

love ya


OMG! Nyt on niin hyvä meno, että teiän on pakko kuunnella tää ♥

 Sain niin ihanii kommettei, että teitte mun päivästä ihanan ja halusin tehä vie teille äkkiä hyvän postauksen (vaikka läksyjä ei oo vielä ees aukastu, mutta EEII se mitään!), koska ootte niin mugavia<3Eli mistäköhän alottaisin? Oon niin innoissani okei nyt mä sen mauton sitten SAIN! Ihan on ihaikioma tai no emmä sitä maksa mut kuitenkin Aixam Roadline semmonen ja katso alas!
Nimitin sen Makeks!

ylpee omistaja


Kuvia vähän mun viikosta ja puhelimesta ;)
hihihii

Jee oli Kangasala lukion hakukortin täyttö ja sen kurssijutun



Tuijotettiin videota Elulla oliks se nyt viime vklp Milja<3
AIJAI MUN AVAIMET<3
Peukut pystyy ettei tää tyttö sitten kolaroi tulevaisuudessa paljoa :D
good night



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti