torstai 24. tammikuuta 2013

Sun will always shine when you have god

Tuli kauhee masennus/haikee fiilis taas eräästä henkilöstä ja kaikesta mitä on tapahtunu ja oon kokenu. Voin sanoo, että ne on vahvistanu mua ja oisin ihan hyvin voiut masentua niistä, mutta olin vahva ja selvisin. Jumala ja ystävä + perhe on auttanu mua tästä ja en osaa sanoo kuinka paljon haluisin kiittää niitä ihmisiä ♥ ei siitä sen enempää. Haluisin, että kuuntelette näitä kappaleita ja mietitte mitä teiän ois ehkä pitäny antaa anteeks tai tehdä toisin ja ajatella, että teillä on vielä koko tulevaisuus edessä ja yhdessä siitä selvitään, koska asiat järjestyy aina kun kovasti uskoo ja tekee sen eteen että ne järjestyy. Surulliset asiat on täällä sen takia, että ne vahvistais meitä ja me voitais tehdän jotain, että niitä ei olis enään. Iloiset asiat että osaisimme jakaa sitä toisillemme ja pitää vihamiehiämmekin ystävinämme.






 Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi. Ps. 23:4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti