keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Tapanin päivä

Vitsit mä rakastan juoda viinilaseista kokista<3

Sain ihania lahjoja kavereilta ja sukulaisilta<3 Tässä on mun äitiltä oleilu vaateitta Seppälästä vaikka en seppälästä kauheesti välitä niin kyllä nää vaatteet kelpaa :)

Varsinkin tää karvahuppu huppari<3

Pääsette pilkistää alempaa mun kavereitten antamiin lahjoihin ja sitten teen isomman postauksen tonttujen tuomista lahjoista ;)

All i want for christmas is youuuu

Suvilta ihanat enkelinsiipi korvikset<3

Sydän suklaarasia Suvilta<3

Justin BIEBERIN HEMMETIN JULISTE <3 SUVI MÄ NIIN RAKASTAN SUA<333

ENKELI koriste ellulta<3 mistä sää tiesit, että halusin tän RAKAS<3

Kynsilakka myös.

Muki ihanalta ellulta<3

Kindereitä myös ellulta<3

IHANA. Miljalta<3 pikkulinnut on kyllä niin kivoja kun ne tolleen visertää kaikille ;)

Iidalta poskipuna sivellin<33

Nimesin mun äitiltä saaman pikku joulu kuusen yksinäiseks susiks älkää kysykö xD

Iidalta saama ihanAAA laukku<333

Suklaa founduu<3 Miljalta

1 kommentti:

  1. oon ite kattonu tota ihanaa laukkua niin monta kertaa mut vieläkään ei oo tullu ostettua... ehkä pitäis mennä ostamaan piakkoin!:)

    http://justlike-inthemovies.blogspot.fi/

    VastaaPoista