sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Joulun aaton aatto

Uij

Teoriakokeesi on....hylätty!
Teoriakokeesi on....hylätty!
Teoriakokeesi on....hylätty!



Näillä fiiliksillä lähettiin lomalla, mutta tiettekö en mä vielä ton mopokoulun kanssa luovuttanu torstaina lomalla vaan uusiks, sitten jos en pääse läpi niin joudun suulliseen, joka maksaa 80e ja kestää tunnin. Niin huono mä näköjään oon :D Mutta onneks todistus ylätti mut käsityön numeron nousemisella ja keskiarvon, mutta käytöksen tippuminen kasiin oli jotain aivan uutta. Tätä me ihmeteltiin mun kavereitten kanssa et miks se ei niillä tippunu jos mulla tippu, koska oon ollu tunneilla ihan samalla tavalla kun ne jopa viitannu ehkä enemmänkin. ETTÄ kyllä tää nyt vähän loukkas, että joku opettaja mulle sitten 8 anto ja niitten opettajien keskiarvot laskettiin mitä kukin oli antanu käytökseks. No mua ei lannista, koska onneks käytöksen numeroo ei lasketa periaatteessa kun haen sitten lukioon, jos pääsen. Puhutaan myöhemmin jatko-opinnoista koska nyt on JOULUN RIEMU<3

Älköjhgöfjädjgl. Tosta voitte päätellä mun odotuksen ja jännityksen fiiliksen mitä tunnen joulua kohti ja, että huomenna on Jeesuksen syntymäpäivä mitä me saamme juhlia ja antaa hänellä meidän syntimme lahjaksi :) Ja hän antaa meille vasta lahjaksi rakkautta, armoa ja joulun tunnelmaa. Ainakin näin mä koen joulun itte ja ahluisin kuulla mitä joulu teille merkitsee? :)

Iso postaus luvassa ja videoo sitten lomalla mun huonevideo :)


Tällä vikalla viikolla on ollut tanssi esityksiä ja vaikka mitä on tapahtanu, koska nyt on ollu niin paljon kiirettä, että IHANAA päästä joululomalle<3 Kuvia mun viikosta ja kävin vklp joulurotilla tapaamassa tuttuja, jotka oli myymässä tonttukynttilöitä


On ollu flash mobbia ja tanssiesityksiä, että ei oo tarvinnu laukkuu kertaakaan purkaa, koska oon tarvinnu sitä aina seuraavalle päivällä taas kuitenkin.

Ysien tanssit oli keskiviikkona ja juoksin kotiin reeneistä vaihtaan vaateita ja ehdin kipasta  sielläkin puol tuntii, mutta oli kivaa siltikin :D

Tää mekko on aika tavallinen mutta erinlainen omalla tavallaan ja rakastan sitä kuitenkin yli kaiken<3 On tullu muutenkin käytettyy vähän sitä :(


Perjantai aamuna oli koulun joulujuhlat ja oli hienot ja evankeliumin luku meni ihan hyvin vaikka pelkäsin ja sydän hakkas tuhatta ja sataa xd asusta en saanut kunnon kuvaa koska huonon valaistuksen.

Sain iidalta lahjaksi ton kirjekuori laukun siellä joulujuhlissa ja otin sen käyttöön heti paikalla, koska sopi niin hyvin mun asukokonaisuuteen ps. kaverien antamat lahjat postaus myöhemmin.  H&M paita, Vero Moda hame, Dinsko kengät  uij minun 12cm<3


1 kommentti: