keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Kalenteri täynnä jouluun saakka

Tiedättekö sen tunteen kun kalenteri on joka viikonlopuks ihan täynnä?`Mulla on sattunut käymään niin ja ärsyttää kun muutenkin kouluasiat painaa päälle, kun pitäis väkertää jonkunlainen todistuskin jouluun menessä, hoitaa samalla kotihommia ja nauttia omasta vapaa-ajasta mitä ei ole! Mutta yks asia mua ilahduttaa on huominen TWILIGHT ensi-ilta<3 Huomenna mä siellä kello 00.05 istun mun parhaan kaverin kanssa odottan jännittynee sen alkamista enkä malta pysyy paikoillani :D
          Ai niin ja onhan mulla tietty suuri päivä 18.11.2012 kello puole viiden aikaan.... meinaan mun synttärit! Meikä on sillon 15-VUOTIAS oh fucking yeah. Ei muuta :D Sitten sillon meille tulee sukulaisia ja kahvilla ja kakulla juhlistetaan sitä.
          Maanantaina mä meenkin sitten ekalle oikealle teoriatunnille (mopokortin) ja oon innoissani, koska kohta meikä pääsee ajelee ehkä JOS millään ilveellä saan sen kortin ja pääsen ajeleen tammikuussa viimestäään xD No rukoillaan sen puolesta ja pidetään vielä vaikkka peukkui ylhäällä, koska mitä te ette tekiskään mun puolesta? :D ei vaiis! Mutta tosiaan tiistaina sitten meen ihanien ihanien ihmisten kanssa keilaileen ja mäkkäriin<3
   Kokeet, mopokoulu ja kaikki muut viihteet mitä mulla on aika stressaaavia, koska oisin tavallaan halunnu siirtyä joulua kohti rauhassa ottaen, mutta eihän se koskaan onnistu mitä suunnittelee ainakaan mulla.
   Voi elämä kun ois kaks keikkaa jonne haluaisin niin päästä on meinaan Rihannan  ja Justin Bieberin ja kuolen koska en pääse kumpaakaan, koska justinin  keikat liput on ihan vitun kalliita suoraan sanottuna, koska ei oo enään kun VIP ja Rihannan liput tulee myyntii just maanantaina millon törsään sen verran rahaa mopokouluun tosin iskän rahoilla ja keilailuun niin ja tosiaan saan vielä sen mauton. Tosiaan jos joku ihana ihminen haluis ostaa mulle selatteen tai myydä omansa niin ilmotuksiin :D joita tuskin tulee mutta aina on TOIVOA!
   Minkä ihmeen  takia mulla on taito tai riippuvuus kirjottaa noin pitkii lauseita, että anteeks pahoittelen kaikkia äikän kymppi oppilaita , koska mun kirjotus taso on pikemmin nelosta! Eilen pistettiin tilaukseen kiitoskortit rippijuhlista ja tosiaan vasta nyt vasta nyt. Mutta elämä menee menojen mukaan joten ei sitä kaikkea kerkeä tekee aina :( Nyt meen siivoon ja sitten kattoon X factorin mikä äänitin koulun takii ja sitten alotan tekeen mun mahtavaa Justin Bieber taulua.

2 kommenttia:

  1. Huh, joku muukin kun mä oon myöhässä näissä kiitoskorteissa!!:D Mut parempi myöhässä kun ei milloinkaan..

    VastaaPoista
  2. Joo mulla ne onneks tuli jo samaan aikaan kun koulukuvat eli nyt vaan lähettelee ;D

    VastaaPoista