torstai 27. syyskuuta 2012

Who's gonna make you fall in love

Oon miettiny ton hotti pojun keikalle menoo tässä jo 2kk :D Kun oon ollu vähän sillä vaiheilla, että ostanko mun lemppijulkikkseni keikalle sen 320e VIP lipun, jossa pääsisin näkeen sitä, kun en kerinny tavallista lippua sillon ostaa ja haluisin niin kuumeisesti nähä sen ja vie VIP lippu äää! Joo tiedän tiestä ei osa pidä Justinista, mutta mä rakastan<3 sitä ja luulen että nää postaukset Bieberistä ei jää ihan tähän niin jos ei mielitytä siitä tulevia postauksia niin ei tarvitse lukea :D

 Asiasta toiseen tänään oli koulussa suunistusta ja otellin siinä ajan kuluks sitten vähän kuvia ja en tainnu keskittyä siihen suunnistamiseen niin paljoa..




Tänään musta otetut kuvat onnistu jotenkin hyvin valaistuksen ja hiusten kannalta :)

Söin mä siinä suklaatakin koulun jälkeen

Nää kuvat on kaikki sitten kännykästä, joten laatu olla tämä :D Mutta tää oli musta jotenkin kiva kuva oli sitä näköjään vähän mukkaillukkin sitten

Ilmottelen nyt heti, että huomenna lähen suoraan koulusta Taizee tapahtumaan niin postauksia siitä viikonlopun jälkeen! Enjoy your weekend<3

3 kommenttia:

  1. Heei mulla olis haaste sulle mun blogissa (:

    http://juliadontgiveadamn.blogspot.fi/2012/10/challenge.html

    VastaaPoista
  2. Justin on ihana!! :D Sulla on kiva blogi! :)

    http://annina-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista