keskiviikko 19. syyskuuta 2012

The way you make me feel

LIIKUNTAPÄIVÄ Oli siis lauantaina ja sie meni aika hyvin meiän luokan osalta kun luokat kilpaili niin kun toisia vastaa tietty 7,8,9 omissa sarjoissa!  

Tosiaan tää on mun perusilme xD


Mun hieno urheilu asu, jonka alla oli vielä paljon vaateita, koska olin varautunut pahimpaan ettei tuu kylmä ja pysyn lämpimänä :)

Sanna ja minä :)<3

Urheilullista ruokaa :D En edes tiedä kuka otti tän kuvan löysin sen vaan noitten tyhmien urheilupäivien ilmeitten joukusta!

Tulin ensimmäiseksi ekaa kerta 100m ja juoksin 800m entiiä mihkä aikaa sen olisin halunnut tietää, mutta tulin kakkoseksi ja sukkulassa meiän luokka oli neljäs, koska eräs vähän lagasin siinä yhessä kotaa (Y)

Pupsit<3 (iida ja sanna)

Me lenkkeiltiin siellä ympäri rataa :D

Uus kamera kaulakoru mitäs tykkäätte?


Kana kolmioleipää vähän läksyjen lomassa<3



Ihanat noi omena puut nyt syksyllä :3


Tämän päivän asu :)

Miks mun paita vammailee :O


Sain onneksi Glitteristä uuden pääkallo korun niin, että ne kiristettiin paremmin kiinni, koska siitä edellisestä lähti heti seuraavana päivänä yksi irti, mutta täytyy sanoo hyvää palvelua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti