tiistai 21. elokuuta 2012

What A weekend!

Wou! Nyt tapahtu ja paljon! Ensinnäkin olin WEEKEND FESTIALEISSSA ja voin sanoo, että se oli mun yks parhaista päivistä elämässä ja festareista tähän menessä ;) SKRILLEX & David Guetta esiinty siellä ja Skrillexi oli ihan paras en osaa ees kuvailla sitä tunnetta ku odotettiin Millan kanssa, että se tuli sinne lavalle ja tietty kaikkihan oli ihan fiiliksissä siellä ja tosiaan siellä alettiin 3minuuttia ennen kun se itse tuli skrillex lavalle niin lähtö laskentaa, kun sitten alko se viimeset 10s lähtölaskentaan kaikki sekos!

:D Että sitten kun se Sonny Moore tuli lavalle niin tajusin, että se miäs on todellisuudessa paljon seksikkäämmän näkönen ja komeempi että APUA! jskhalhslasklah ja silleen! Miten sitä nyt kuvailis :D Mutta David Guetta oli kyllä aika hyvä musta että tykkäsin siitä miten se piti kuitenkin loppuun saakka sen fiiliksen yllä että en nyt sanois että oisin mitenkään pettyny vaan se oli parempi mitä oletin.

Kuitenkin lauantaina menin kuusvitosille jonkun äitin serkun ja siellä oli aika mukavaa käytiin uimassa, saunottiin ja syötiin hyvää ruokaa jne. Oltiin siis meiän ökillä päin Kuhmoisissa.

Sunnuntaina menin Sahalahdelle Nooran kaa sen mopolle jotain 50 km sinne ja takas tapaan meidän ripari kavereita ja oli sielläkin kivaa :) Tosiaan mun huoneessa haisee viekin bensa kun mun vaatteet haisee viekin sen jälkeen kun ajettiin ja muutenkin jouduin  nukkuun täällä hajussa:D

No kuitenkin lisää kuvia tulee vielä :) Mutta nyt kuvia tästä loppu viikonlopusta ja vähän weekendeihin meno matkasta ;)




Ostoksia weekendeistä


Mökiltä päivän asu

Sahalahdelta kuvia ! :D Valtteri siis mun riparilta ja ..

Elena ja Nenna riparilta

Kuvia koulusta alhaalla suvin jalat joiden villasukat oli niin ihanat<3 Sit tietty rakkaaani sanna ja vilma niin tuitui söpöi!<3


Mun poimimat marjat mummulasta

David Guetta paita päällä




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti