sunnuntai 26. elokuuta 2012

I'm in heaven!

Kattelin tossa yks päivä elokuvaa Jonesin perhe entiiä katoitteko se tuli kai perjantaina? Tykkään itte siitä mun mielestä se on aika hyvin onnistunu kiitos näyttelijöiden tietenkin ja katoin sitä toista kertaa ja samalla söin Ben  & Jerry'sia ja oli hyvää niin kun aina ja siitä on tullu mun uus jäätelö suosikki ja mä suurena jäätelön syöjänä tykkään syödä just enemmän kermaisia ja aika makeita jäätelöitä. Eli periaatteessa kerron tässä että oon syönny koko viikonlopun jäätelö -tosin aika yleistä mulle- Söin ben and jerry'sia ja ihanaa Ingman Creamy<3


Toi ei tosiaan ollu tältä viikonlopulta, mutta :D otin kuvan kun siinä oli toi lapiokin :D

 Rakastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Ingman Creamy se on niin kun parasta jäätelöä mitä oon ikinä syönny vie mun lempi maut mukana tossa Brysselin kinuskeksissä :P Tykkään vie kan hirveesti siitä toisesta kinuski jutusta, mutta joo ei enempää tällä kertaa ettei teille tuu kauhee himo ja muutenkin meen kouluun tänään niin heihei<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti