keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Allergia

JA aina se niin hyvän makuinen chisu <-- miten se oikeesti kirjotetaan kisu,sihu cisu??

Kattokaa kuinka taitava mä olen ollut joskus 2lk.?

Toi kirja meiän piti lukuu kouluun.. aluks en pitäny siitä yhtään ja nyt mua kiinnostaase ja haluisin saada sen täks päiväks luettua, mutta luulen, että ei tule onnistumaan.

Kevättä ilmassa..


Otin vähän kukkasista kuvia tosiaan aivastellen samalla!

Siitä tietää ainakin mun kohdalla, koska on kevät kun allergia kohtaus iskee. SE on vittumaista se sitten (anteeksi mun suorasanaisuus, mutta en minäkään ole täydellinen ihminen.) Tänä vuonna sitä on vielä 19 kertaa enemmän kuin viime vuonna. Ai että kun tunti sitte mun tuskan, kun ei lääkkeetkään tehoo. Eilinkin kun tulin kotiin niin aina kun vedin hengee sisää aivasti ja kotona en melkein saannu henkee ja oli ihan voimaton olo! Onneksi tänään on parempi kun vesi vei satamalla ne siitepölyt pois, no ei ny sentään kaikkee mutta suurimman osan. Voin sanoo, että edelleenkin mun silmät on ihan punaset vaikka ne ei ees kutissu. Saimpa kuitenkin teille kuvia , mitä ny siitepölyn alta kerkesin.

4 kommenttia: