perjantai 13. huhtikuuta 2012

Somebody I use to know

Nyt siis viikko putkessa taas ja ihana PERJANTAI 13 päivä mikä tosiaan ei siis ihan putkeen enkä ihmettele, koska sillon kun on joku taikauskoinen/epäonnen juttu niin sillon käy just silleen miten epäilen. Niin tätä mun tuuria!

No muuten oon käynny ostoksilla viikolla soittanu kitaraa ja muuta semmosta ja tänää oli ohjelma maratooni<3 Ai niin sain postista paketin mun kummitädiltä ei mitään kummosempaa , mutta kuitenkin oli kiva saada jotain. Mulle tuli tänään myös kauhee himo saada läppäri tai edes i padi, koska mua niin ärsyttää kun en voi makailla sängyllä kun oon koneella vaan täytyy aina kurottautua sinne pöydälle ja en voi ottaa kun näppäimistön sängylle, mutta siitäkään ei meinaa nähdä tekstiä mitenkään.

No kuitenkin laitan nyt kuvia viikosta ja ne saa kertoo koko loppu jutun!


Tää oli tää cocis-jutu kun tuli kauhee himo, että piti ostaa oikein litra pullo ja juoda sitä heti kaupan pihassa

sain pääsiäismunasta :D

Aleksi 13 laukku

H&M korkeavyötäröiset shrotsit

H&M pitsihame



H&M mekko

H&M pusero

Kapphal käsille pyyhkeitä

Allergia-lääkkeitä siitepölyyn se alko jo!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti