tiistai 24. huhtikuuta 2012

I just wish

Mä oikeesti oon ollu ihan sika väsyny näitten 2viikon aikana ja univelkojakin on varmaan ihan saman verran! Mulla oikeesti menee silmät kiinni tunnilla, vaikka yrittäisin kuunella niin sen opettajan ääni on ihan sika sellanen nukkuttavaa! Sitä paitsi aina kun tuun koulusta mua ei enää väsytä ja illalla luen kokeeseen aina ihan unessa, vaikka oisin voinnu lukee aikasemmin mutta kuka jaksaa? En minä ainakaan. No onneksi sain luettua ees sen verran uskonnon kokeeseen, että on enää 3kpl. Mutta oikeesti toivoisin, että ne vapaa päivät tulis äkkiä ja mä saisin levätä ja olla.

Sitten se vielä, että ruokaa on vaan lounaalle ja loput pitäis ostaa automaatista tai ottaa eväitä, koska sie oikeesti kuolee nälkään, koska se ruoka on 5x pahempaa kun meillä alakoulussa ja se oli sillonkin, joten kuvitelkaa siitä. Oikeesti mä kuolen aina nälkään ne vois tehä meille jotain välipaloja sinne vaikka tiedän että rahat ei riitä, mut meiän koulu onkin aina ollu köyhä :D. Mutta ei sitä aina kerkee tehä eväitä tai muista ottaa rahaa tai sitä ei sitten ole. Mutta juu tänään oli aika koulu valistus päivä, joten kuvia vähän mun fiiliksistä sit. Onneksin on ne kaverit sie ees positiivista.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti