tiistai 20. maaliskuuta 2012

I want to know you better












Lyhyesti niin elikkä tänään mulla o äikän kokeet ja vähän jännittää miten menee kun on lauseenjäsennystä :S oon niissä silleen hyvä, mutta sekotan aina objektiivin ja adverbiaalin?? Sain eilen mun UPO UUDEN KÄNNYKÄN <3<3<3<3 kyllä on hyvä miele, joo tiedän kuulosti tyhmältä, mutta oon jo kauan halunnu uutta ja nyt sain tai en ole toivonu lahjaksi tai mitään, mutta silleen ittekseni. Sitten meillä on tän viikon viikonloppuna ripariviikonloppu ja saatiin sieltä tollanen ilmotusposti, että mitä mukaan jne. No janäittä varmaan mun uuden laukun eli uusreppu löysin sen meiltä kätköistä ja rakastuin heti! Jopolla ajelin eilenkin kouluun ja päätin ottaa vähän kuvia. Olivia ja taitoluistelu lehdet tuli eilen ja pääsin sitten lukemaan ...mitäsmuuta ainii ja toi kebbab söin sitä eilen kauheella nälällä ai että oli hyvää :3 ja vesilasi on sen takia, että se on vaan niin raikasta ja ei tullu taas kyllä yhtään pitkä juu!

10 kommenttia:

  1. Ööö ei varmaan kannattais laittaa tänne sukunimee ja osotetta?

    VastaaPoista
  2. Sulla on muuten kiva blogi mutta tota on hirveen vaikea lukea tota tekstiä :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitos! voin vaihtaa sen itseasiassa oon miettiny sitä pitkää ja hyvä kun sanoit niin vaihan sen nyt :)

      Poista
  3. Mulki on Galaxy Gio, tää on iha hyvä

    VastaaPoista
  4. MOIKKA!
    Tulin tänne nyt kattomaan tätä sun blogia ja hyvä on :) Mulla oli toi sama puhelin ja, kun se oli ollu mulla jtn. 2kuukautta niin vaihdoin sen vanhaan, koska siitä meni akku ihan sika nopeesti! Se oli siinä puhelimessa miinusta ja plussaa se, että se kävi pesukoneessakin kerran, eikä mennyt rikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Akku kuluu jos tekee jotain esim. pelaa, mut musiikin kuuntelu ei kuluta akkuu. Mul on tää ollu lumihanges 2tuntii.. Ja pudonnu vaik kui monta kertaa, tää on ollu mul lokakuust asti eli noin 5kk

      Poista
    2. No mulla on sama ongelma akku menee päivässä aina melkein kun käyn netissä tai jätän sen vahinkossa lukitsematta päälle, joka kuluttaa akkua kanssa ja netissä käyminen! Mutta ei se haittaa lataan sitä sitten joka kerta jos se sen vaatii :D

      Poista