maanantai 6. helmikuuta 2012

Weekend and monday





Olin myös tarvinnu sellatteen vetolaatikon mihkä voi laittaa piiloon tavaroita joten nyt sain ja olen todella iloinen!
Eli olimpa sunnuntaina iltapäivällä luistelu kisoissa eikä ohjelma menny ihan nappii ja sijoitus oli 10/16 kilpailijasta ja vähän olin pettynyt, mutta onneksi on uudet kisat ens lauantaina sitte :) Laitan sitten videon tänne kun kerkeen minun luistelukilpailuista ja ÄLKÄÄ SITTEN ODOTTAKO MITÄÄ KIIRAN TASOSTA LUISTELUA :D Sitten sain myös uuden vetolaatikon veljeltä, joka oli bongannu sen työkaveriltaan muutossa ja olin tosi ilonen siitä, että se ylipäätäänsä viitti antaa sen mulle ja toiseks olin tarvinnu jo pitkään uutta vetolaatikko noille nurkassa oleville tavaroille! Sain myös uudet sukkahousut luisteluun just enne kisoja hyvin, koska ne oli menny rikki harmillisesti ja sit sain tai itseasiassa löysin hiuslisäkkeitä meiltä, jotka oli tarkotettu just afrikkalisille ja hiusvärikin oli sopiva! Söin tänää myös pitaleipää.. aiku maistu hyvältä pitkästä aikaa!

2 kommenttia:

  1. laita kuva itsestäs noil lisäkkeil (:: oot eksoottisen näköine, siis hyvällä, oot tosi nätti ja tyylikäs ! :3

    VastaaPoista
  2. Kiitti tosi paljon! Ihana kuulla tollatteita kommentteja :) <3 Mutta vóin koittaa laittaa joku päivä tosiaan ;) mut en muuten käytä niitä päivittäin enemmän juhlissa ja kilpailussa!

    VastaaPoista