sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Rentoutumista

Rentoudoin tiskauksen jälkeen lukee kirjaa "Rakas Mikael" Se on sika hyvä ja kannattaa lainata saatiin se koulusta luettavaksi ja ihastuin heti kun kuulinkin siitä! Oon muutenkin itkeny koko sen ajan tyyliin kun siinä kaikkee just läheisen menettämistä ja elämän toivottomia tilanteita. Söin samalla yhden sellatteen korin viinirypäleitä ja nachoja :P Mut nyt ne on tuolla mahassa eikä mun suussa ihana makuna. Kattelin myös tota mun vaate kasaa mikä oli kertyny mun sohvalle ja halusin teille sen jakaakkin kun ymmärrätte varmaan tilanteen ennen nukumaan menoa kun väsyttää eikää millään vittu jaksais laittaa niitä kaappiin siistiin pinoo. Sori. Siis ja sitten tein uudet kynnet ja muuta häsäsin tossa.

Näätteks te mut?? eiks oo aika kriipaavaa :D

Joo mulla tosiaan on tiskiharja kädessä, mutta mä halusin jotain erinlaista :D





3 kommenttia:

  1. Thanks i will check out your blog! :)

    VastaaPoista
  2. Byhyy, mulla oli toi sama puhelin kunnes se varastettiin. :(
    Sinne jäi ihania kuvia ja videoita ajasta kun asuin Pariisissa :(

    x Heidi

    VastaaPoista
  3. oon :( harmi no onneks ne muistot säilyy aina mielessä! Xo

    VastaaPoista