sunnuntai 12. helmikuuta 2012

kisoista-sisustukseen

Erityismainintani : Hyvästä vauhdikkaasta luistelusta

Jos ette ole maistaneet olette missanneet paljon elämältänne!

Ainii käytiinhä me elokuvan jälkeen jätskillä hesessä

En kyllä söis ikinä!


karkkii

Pesuun menossa :D

Mitäs tykkäätte mun uudesta kellosta?

Toi on aivan älyttömän ihana taulu!! <3

Perus afrikkalainen talu ja mun huoneessa pitää olla aina jotain mikä muistuttaa mun toisesta kotimaastakin <3

söin siis elmerin jäätelöö ja se oli ihan sairaan hyvää ja sellasta täyteläistä ja kaiken lisäks vie niille, jotka ei voi syödä laktoosillista niin tää onki laktoositon ;)

Mulla oli siis eilen kisat Tampereella kotiseudulla ja kävin niin, että sain erityismaininnan, mutta en mieleistäni sijoitusta se meni suorastaan ihan perseelleen! Mutta piristyin sitten tossa kun mentiin Millan kanssa elokuviin kattoo vuosaaree ja oli muuten ihan hemmetin hyvä ehkä vähän liikaa sellatteita kohtauksia mun makuun mutta muuten ihan jees! Sitten käytiin myös ennen sitä syömässä pancho villassa ja oli muuten ihanaa ruokaa niin kuin aina. Tämän päivän olen siivoillu sisustellu ja kattonu videoita ja muokannu blogia ja vähän karkkiikin oon syönny. On ihan rento päivä ollu ;)

2 kommenttia: