maanantai 19. joulukuuta 2011

Blaa Blaa Blaa en kekksi otsikkoo

Tänään kävin ostamassa kaverin kanssa loput joululahjat ja mekon joulujuhlaan. Oon niin innoissani kun huomenna saan parilta kaverilta lahjat ja mä annan niille kun en tie yhtään mitä ne antaa :P Joten olen aivan täpinöissä ja me mennää tiistaista-perjantaihin 9.00 jes! Saa nukkuu vihdoinki pitkää, mutta ois sitä kymppiikin voinnu mennä! Mutta onneks lahjat ostettu ja pari ihanaa vaatetta mitä oon kauan halunnu, mutta en oo kehdannu ostaa... yllätys yllätys hinnan takia! Huomenna meillä on myös jouluruokailu. Pääse syömään kinkkua ja muutenkin on rentoo koulussa ETTÄ MÄ RAKASTAN TÄTÄ JOULUN AIKAA <3 Toivottavasti teillä on kans ollu kiva alkuviikko ja tosiaan mä sitten muokkasin tätä pikkasen, koska en jaksanu sitä joulu kuviota :D Tää oli paljon hienompi. Teen huomenna videon mun ostoksista en tietenkään joululahjoista kun sitten eräät ihmiset näkevät ne jo! Öitä sit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti